GERİ DÖNÜŞ

Herkese merhabalar. Sonunda GomezTurkey yayına tekrardan döndü. Uzun bir ara olduğunun farkındayım. Okulların açıldığı dönemlerde çok ilgilenemiyordum. Malum, dersler ve sınavlar derken bilgisayara oturmaya vakit kalmıyordu. Bu yüzden genellikle yazları ilgileniyordum. Bu yaz daha aktif olmaya çalışacağım. Şuan zaten bildiğiniz üzere Selena'dan çok fazla haber veya resim aldığımız bir döneme girdik. Sizlere en kısa zamanda en iyi şekilde haberleri Türkçe şekilde sunmayı planlıyorum. En kısa zamanda güncellemelerden haberdar olmak için blogun sosyal ağlarını takip edebilirsiniz.

Eskiden beridir takip edenler varsa bilirler, geçen tema fazla sıkmıştı. Neredeyse 2 yıl durdu. Şimdi yepyeni bir tema yaptım ve açıkcası çok uğraştım. Umarım beğenmişsinizdir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder