selena seveteen dergisinin mart ayı kapak kızı oldu

  Selena Gomez Seventeen dergisinin Mart ayı kapak kızı oldu! Verdiği pozların yanında röportaj veren 21 yaşındaki ünlü oyuncu/şarkıcı Gomez; Lorde, Demi, kendisi ve hayranları hakkında konuştu.

 Arkadaşları hakkında;
"Herhangi sevdiğim erkek arkadaşlarımdan çok kız arkadaşlarımı seviyorum çünkü onlar hep beni sevdiler, hep yanımda oldular ve beni hep desteklediler. Bazı kızlar erkekler için sizi bırakacaktır. İşte ben bu yüzden Demi ve Taylor'ı seviyorum. Onlar kızları destekliyor. Ben kızların birbirlerine zarar vermelerini durdurmak isterdim. Bu tüm rekabet moda, en yakın arkadaşlar ve erkekler, erkekler, erkekler! İşte bu kızların, kızları daha çok sevmelerini dilerdim."

Lorde hakkında;
"Geçenlerde bir röportaj yaptım ve bana bu sıralar kimin büyük fark yarattığını sordular. "O benden hoşlanmıyor, ama Lorde." dedim. O beni seviyor olsun yada olmasın ben onu destekleyeceğim çünkü onun iyi şeyler yaptığını düşünüyorum. Onunla hiç tanışmadım ama son derece yetenekli, sesi var ve kullanmayı seviyor ve bence bu harika. Bir gün onu göreceğim ve biz havalı olacağız."

Geçen yıl ki başarısı hakkında:
"Bu yıla gerçekten güçlü hissederek başladım. Miley [Cyrus], Demi [Lovato] ve Jonas Brothers varken ben Disneydeydim. Benim dizim hız kazandığında herşeyimi ortaya döküyor ama sonuç alamıyor gibi gözüküyordum. Sesime ve yanlış giden herşeye baktım ve kendime sordum. Ben müziğim ile çok bayatlamaya başlamıştım ve diğer insanlar için bir şeyler yaptığımı fark ettim. 20 yaşıma geldiğimde çok kötü bir ayrılık yaşadım ve her şeyi toparlamam gerekiyordu. Ayrıca "Come & Get It" 'nde şaşırtıcı olması gerekiyordu. Gerçekten ben olmayı istedim. Mağlup olma duygusundan yoruldum. Bütün bu zamanda neden geride kalmış gibi hissetiğimi sorguladım ve bunun için sadece hazır olmadığımı fark ettim. Nerede olduğumu anlamam uzun süremi alsa da ben mutluyum çünkü ben artık bunun için hazırım."

Demi Lovato hakkında:
İnsanların sizin hakkınızda ne söyleyecekleri hakkında korkmayın çünkü siz insanları asla mutlu edemezsiniz. Kızlar ne istediklerini söylerken korkuyor. Yani sen bir şeyden hoşlanmıyorsan bunu söylemelisin. Demi bana bunu öğretti. Bunu çok yüksek sesle söylemek bunu aşmak için sadece ilk adım. Benim ne söylemek istediğim uzun zamanımı aldı - hatta ailemle birlikte.  Ama eğer ne düşündüğümü söyleseydim daha iyi hissedeceğimi fark ettim. Bu kolay değil ama bunun yapmanın bir yolu var. Bunu agresifçe söylemek yerine basitçe "Hayır bu doğru hissetirmiyor" demelisiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder